هوشیاری شهروند کرجی منجر به کشف ۲۰ فقره سرقت شد 

 جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: سارقی که در حین سرقت توسط یکی از شهروندان کرجی دستگیر و به عوامل انتظامی تحویل داده شده بود، در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

 سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این خبر که چند شهروند یک سارق را در حین سرقت دستگیر کرده اند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان کرج برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و انجام تحقیقات میدانی، پس از احراز ارتکاب سرقت توسط فرد دستگیر شده، متهم برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: با توجه به سوابق متعدد متهم در امر سرقت و اعتراف او به چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر کرج، با هماهنگی قضائی سارق برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر کرج با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ نادربیگی از دستگیری همدستان متهم در ادامه تحقیقات پرونده خبر داد و گفت: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که اغلب سارقان اماکنی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که فاقد تجهیزات ایمنی می‌باشد، لذا با بهره‌بندی اماکن از تجهیزات پیشگیرنده از جمله دزدگیر و دوربین مداربسته می‌توان از وقوع سرقت پیشگیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.